sâmbătă, 20 iulie 2013

Imi place cum stau frumos aliniate literele in "utopie"

Oare daca te concentrezi suuuper tare, da' nu asa, taaare de tot, poti sterge din memorie, amintiri, oameni?! Nu stiu, ma gandesc ca se poate, cum la fel ma gandesc ca daca am binevoit sa le fac(amintirile) ar trebui sa  "just deal with it!" Mda...vroiam sa scap usor...dar pare-se ca trebuie sa dau de ele, de intamplarile astea (foarte frumoase de altfel)  de fiecare data cand haladuiesc prin creierasu-mi drag, plus ca daca se mai baga si sufletul pe fir...Of, nu-i a buna !
Bine, in fine...nu o sa ma pocnesc singura cu un par in cap, in speranta ca se vor sterge, risc de altfel sa sterg ce nu trebuie...so, just...fuck it!


Empatia mea, dorinta de intelege si de a ma intelege (in general...plus ca am ceva teorii personale legate de "avem un scop aici pe pamant?") umorul meu (ironic,auto-ironic, negru) faptul ca sunt o smiorcaita (aka sensibila) si introvertita (weird, right?!), toate astea, ma baga in niste situatii, yoy Istenem! Nu-i bai, mare, uneori se intampla chestii misto, cunosc oameni faini, dar realizez ca sunt mult prea traierista." Get real girl!" asta-mi vine sa-mi spun si sa-mi trag doua palme! Pacat ca-mi vine sa fac asta cand e deja prea tarziu, iar cand e prea tarziu, te gandesti ca omul  slab la solutii rapide, superficiale  si de cele mai multe ori, irealizabile (stupide:). 
Auzi,  "oare daca te concentrezi foarte tare...bla,bla,bla...poti sterge, bla,bla" Nu poti Arina!

Hai, relax...poate-mi fac curaj, next time,sa spun o poveste,una din ciclul "cum dracu sa le sterg?!"


Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu